EXO

EXO

Translate

2015年4月5日星期日

介绍

 介绍
嗨 大家好我是李丽芳
欢迎大家来到我的博客!
我创建的博客也就是‘歌手singer’
是为了发布最近流行的韩国偶
像团体和一些kpop的新闻......
希望你们会喜欢
也请你们继续支持我和鼓励我
我会很感谢你们
Hello everyone I am Lee Li Feng
Welcome everyone to my blogger!
I created the blogger is 'geshousinger'
 is to publish recent popular Korean idol group
 and some news of kpop singer......
I hope you like 
Also ask you to continue to support me and encourage me oh
I would thankful grateful to you 

Hi semua orang 
Selamat datang  ke blog saya!  
Saya mencipta blog yang 'geshousinger' 
telah dikeluarkan baru-baru ini untuk 
popular kumpulan idola Korea (엑소EXO) dan beberapa berita Kpop ...... 
Saya berharap anda suka
Juga meminta anda untuk terus menyokong saya dan menggalakkan saya
Saya amat berterima kasih kepada anda



没有评论:

发表评论

页面

关注者

加油

下次再来哟!!